Посетете ни
Работно време
Понеделник - Събота

ВЪПРОСИ ОТНОСНО ЛЕЧЕНИЕТО

Случаят на всеки пациент е индивидуален и нашият екип взима решение за лечението след проведената детайлна диагностика.  В студиото се лекуват пациенти от 14 до 86 години.

Първата стъпка към възстановяването Ви е откриването на причината за Вашето състояние, чрез индивидуална диагностика. Диагностиката представлява подробен медицински преглед, състоящ се от ортопедични и неврологични тестове, за да се анализират и локализират увредите и дисфункциите на провокиращи оплакванията. Нашият екип обсъжда всеки конкретен случай  и изготвя подробен анализ. Пациентът се информира за състоянието си и се препоръчва индивидуален рехабилитационно – терапевтичен план.

Методиката на лечение във  „Physio Arthro“, рехабилитира  увредената и отслабена мускулно-скелетна система и нейните части (лигаменти, фасции, дискове, кости и нерви) без медикаменти или оперативна намеса. Намалява болката, подобрява функциите, структурата и качеството на живот. Нашата цел е да постигнем подобрения симптоматично, функционално и структурно. И най-важното – да научим пациента как да се грижи за собственото си здраве, за да e по-малко зависим от лекари в бъдеще. Ако имате въпроси за метода на лечение във „Physio Arthro“, можете да зададете на някои от следните телефони: 089 963 1716, 089 678 2285 или на имейл: physioarthro@abv.bg

За съжаление има състояния, които не могат да се лекуват в студиото. За да се сме сигурни, че можем да Ви помогнем, ние използваме индивидуален диагностичен процес. Можете да се обадите на телефон 089 963 1716 или да изпратите имейл на physioarthro@abv.bg и нашите колеги ще Ви дадат подробна информация за заболяванията, които могат да се лекуват при нас.

ИНДИВИДУАЛНО ЗДРАВНО ЗАСТРАХОВАНЕ

„Physio Arthro“ – Студио за Физиотерапия и масаж“ не работи с Националната здравноосигурителна каса.

Пациентите на нямат нужда от направление от личния си лекар, те могат да се обадят на някои от следните телефони: 089 963 1716, 089 678 2285 или да изпратят имейл на physioarthro@abv.bg

„Physio Arthro“ за момента няма сключени договори с частни осигурителни компании.

За повече информация

Ако имате нужда от повече информация, може да използвате долната форма: